­
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal

Aller en bas
Ramon
Ramon
Date d'inscription : 05/02/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Pierre-Luc Dubois

30/3/2016, 22:33
MERCREDI 30 MARS, TREVOR TIMMINS EST À CHICOUTIMI POUR REGARDER DUBOIS QUI Y JOUE CE SOIR....




PLUS TÔT DANS LA JOURNÉE.....

Bergevin: Trevor, with our club winning some games, our chances to draft in the top-5 are slightly decreasing...

Timmins: I know... why haven't you done something to help us drawn?

MB: Well, I kept Therrien in place haven't I?

TT: I agree... damn it... Who could have thought he wasn't that bad? What the hell with this guy? He's not good enough to make us win but not bad enough either so we can lose? Where's Cunneyworth when we need him?

MB: Whatever man, what is done is done. Let's focus on the draft. What are your thoughts so far?

TT: Well, considering that we will likely draft between position 7 to 11, the big shots will be gone but there might be some good options remaining...

MB: You are right, the draft looks deep this year. Do you think Tkachuk's kid will be available? I think his name is.... [Bergevin is looking in his notebook]... Tkachuk!

TT: He might be, but Winnipeg will probably draft him, considering the history.... with his father you know...

MB: So no?

TT: No

MB: Then who?

TT: Well, I have been following this guy, an defenseman american from Minnesota. He would be a project but could be the next best thing.... He is 6"3, right-handed, sagitarius and...

MB: Ah come on!!

TT: ...

MB: Do you want me to get fired? If I draft that kind of shit, the fuckin' media idiots will make this decision the focal point of attention for years!! And yours as well! And when your so-called "project" will be entering the NHL, the pressure will be so high that he will "cheechooed", as the expression said....

TT: Ok then, maybe a safer choice, like Nylander? But you do have to face the fact that we will have to endure Pierre Houde calling him Noulander for years...

MB: No way. In the position that we will draft, If Dubois or Gauthier is still available, I will have to consider them or else I will be judge on that for years...

TT: Yeah... Gauthier told me that once. Then we drafted Leblanc....

MB: Wasn't it Gainey?

TT: Oh yeah... you're right.... I think...

MB: I need reasons not to draft Gauthier. 

TT: What?

MB: Gauthier THE PLAYER!!!

TT: Ah ok, but isn't Dubois the best of them?

MB: Really? I have no idea....

TT: Dubois might actually be a good choice for us. But I remember Latendresse... Those idiots in the media will request that we put Dubois on the first line right next year! This fuckin' moron guy that coaches the Nordiques to nowhere some decades ago will be on our case from day one...

MB: I know, I know....

TT: Ok, I have an idea... Dubois is playing tonight. Let me go to Chicoutimi myself. I will look for any reason not to draft him. Meanwhile, take a look at my Minnesota project. 

MB: Ok, go to Chicoutimi!
lerigodonrouge
lerigodonrouge
­
Date d'inscription : 01/10/2011

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

31/3/2016, 10:03
lollll Timmins doit même pas savoir que Chicoutimi existe.. il doit penser que c'est à côté des iles Mouk-Mouk qui baignent dans le lac Titicaca....
Ramon
Ramon
Date d'inscription : 05/02/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

31/3/2016, 10:09
LeRigodonRouge a écrit:lollll Timmins doit même pas savoir que Chicoutimi existe.. il doit penser que c'est à côté des iles Mouk-Mouk qui baignent dans le lac Titicaca....

Non, il était réellement au match des Sags hier...
Le pirate des glaçes
Le pirate des glaçes
Date d'inscription : 29/03/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

31/3/2016, 22:20
Ha!Ha!Ha! C'est bon Ramon!

Au moins de cette facon Timmins se couvre car on ne pourra pas dire qu'il ne l'a pas observé....

Dans le pool de la loterie j'ai dis que le CH va trader pour s'avancer et aller le chercher......mais si c'est pas le cas...avec les victoires que le CH enfile.....on s'enligne pour un Sergachev, Keller ou Jost qui serait pas mauvais....
lerigodonrouge
lerigodonrouge
­
Date d'inscription : 01/10/2011

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

1/4/2016, 11:46
Je peux pas croire que cette organisation ne fasse pas TOUT en son possible pour repêcher Dubois un gros centre qui manque depuis des années(ok on a McCarron) cliss c'est le temps de perdre et eux font tout pour gagner et perdre des échelons comme des abrutis.... une chance Ottawa a aussi gagné leur 2 derniers match...
keyser söze
keyser söze
Date d'inscription : 06/02/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

2/4/2016, 23:21
si le "ch" choisit entre 5 et 8 dubois est le joueur à viser......entre 3 et 5 c'est nylander, entre 1 et 3 c'est laine, pas matthews...

mais j'ai comme impression que le first pick du "ch" sera de la viande à trade....
petitCastorDeVicto
petitCastorDeVicto
Date d'inscription : 06/02/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

2/4/2016, 23:31
keyser söze a écrit:si le "ch" choisit entre 5 et 8 dubois est le joueur à viser......entre 3 et 5 c'est nylander, entre 1 et 3 c'est laine, pas matthews...

mais j'ai comme impression que le first pick du "ch" sera de la viande à trade....

Je serais enormement supris de voir Nylander sortir dans le top 5.
keyser söze
keyser söze
Date d'inscription : 06/02/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

3/4/2016, 00:10
il est classé 4eme...
petitCastorDeVicto
petitCastorDeVicto
Date d'inscription : 06/02/2013

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

3/4/2016, 14:34
Je sais pas quel classement tu regardes, mais je l'ai pas vue souvent dans le top 5, une seul fois je crois...
Contenu sponsorisé

Pierre-Luc Dubois Empty Re: Pierre-Luc Dubois

Revenir en haut
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum